Texting for Seniors – Hilarious


I wish I could take credit for these hilarious senior text acronyms, but I can’t. I found them on ArizonaSportsFans.com, as a forum contribution by Ron F from Sun City. If anyone knows Ron, or if you’re Ron, please share more identification with me, and with your permission I’ll share it with my audience.

·ATD – At the Doctor’s

 ·BFF – Best Friends Funeral

·BTW – Bring the Wheelchair

 ·BYOT – Bring Your Own Teeth

·CBM – Covered by Medicare

·CUATSC – See You at the Senior Center

·DWI – Driving While Incontinent

 ·FWBB – Friend with Beta Blockers

·FWIW – Forgot Where I Was

 ·FYI – Found Your Insulin

·GGPBL – Gotta Go, Pacemaker Battery Low

 ·GHA – Got Heartburn Again

·HGBM – Had Good Bowel Movement

·IMHO – Is My Hearing-Aid On?

·LMDO – Laughing My Dentures Out

·LOL – Living on Lipitor

·LWO – Lawrence Welk is On

 ·OMMR – On My Massage Recliner

·OMSG – Oh My! Sorry, Gas

·ROFL..CGU – Rolling on the Floor Laughing…Can’t get Up!

·TOT – Texting on Toilet

·TTYL – Talk to You Louder

·WAITT – Who Am I Talking To?

·WTFA – Wet the Furniture Again

·WTP – Where’re the Prunes?

·WWNO – Walker Wheels Need Oil

  GGLKI – Gotta Go, Laxative Kicking in!

My own contribution: WOBBLPHB – “Worn out boomer blogger long past her bedtime. 🙂